Ga naar inhoud

Xubuntu,laptop te zwak,meer sticks kopen

carambole

Aanbevolen berichten

Asus,pentium 4 ,500 ram.Ik heb een geheugenstaaf met ca 500 mp3's op.Ik wil wat sorteren via een muziekspeler maar ergens loopt het vast.Tijdens toevoegen druk ik steeds op ctrl en a .Als ik dan een gedeelte selecteer en toevoeg dan weet ik niet juist meer welk het laatste liedje was.

De laptop kan de stick niet volledig aan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Ctrl+a gaat soms niet in een player.Je gaat dan selecteren met de L muisknop ingedrukt.Onderaan scrollt het beeld,vergroot de selectie.Het stopt dan ergens,zomaar.Je probeert het laatste liedje te onthouden.

Ok,je kopiëert het naar je stick.Boem,pats.program valt weg.Ga maar zien wat er gekopiëert is....waar was ik gebleven.

Nee,usb 1 poort gaat alles traag + een onstabiele muziekspeler.

Xubuntu 12 en audacious.Ik open gewoon 4 vensters op mijn bureaublad.1 Audacious en 3 vensters van een stick.Beluisteren en kopiëren ,slepen is dan een kinderspel tussen de 4 vensters.Einde citaat.

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met proberen van verschillende mediaplayers en installeren van verscheidene Linux-versies.Je bent dan een 2 weken bezig.

Wil je het oplossen dan zal je moeten betalen(mediaplayer),doch mijn labtop is te zwak.

Dra heb ik een occas laptop met docking station.W7 erop en koop dan goede toepassingssoftware.

In de bib(w7) ging plots alles vanzelf.Ik ben dan nog maar 2° jaars informaticastudent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.