Ga naar inhoud

onbekende bugcontrole

Boeckie

Aanbevolen berichten

gisteravond wou mijn pc niet meer afsluiten, na 10 minuten heb ik dan maar een hard shutdown gedaan.

Deze morgen startte hij niet meer op en kreeg ik in het systeemherstel de volgende melding.

Hoofdoorzaak:

Onbekende bugcontrole:

Bugcontrole 1000007e. Parameters = 0xc0000005, 0x82a8adb2, ox80399814, 0x80399510.

Systeemherstel heeft mijn computer terug kunnen opstarten maar ik vroeg mij nu af of ik extra actie moet ondernemen om dit te vermijden, en kan het probleem terugkomen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel meer last van dergelijke fenomenen of van uitvallen?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

hierbij mijn logje

Ik heb ook wel soms problemen met mijn computer die even blijft hangen of even volledig bevriest als mijn 2e harde schijf uit standby komt, kan dit er ook mee te maken hebben. Enige hulp om dit te vermijden, is ook altijd welkom.

aangepast door Boeckie
Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperaturen van de onderdelen zijn alvast niet te hoog.

Verder zie ik 8 GB Ram geheugen voor een 32 bits windows.

Dit is totale overkill want een 32 bits systeem herkent slechts iets meer dan 3 GB.

Het ram dat er "te veel" in zit kan echter wel voor storingen zorgen.

Je kan best 4 GB ram uithalen en met 4GB verder werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, zal ik doen. Ik zal kijken om eventueel een upgrade naar een 64 bit besturingssysteem maar in de tussentijd kan dit al soelaas brengen. Enig advies of ik best bij Vista blijf of dat een upgrade naar Windows 7 64 bit beter is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.