Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik heb een canon printer-scanner geïnstalleerd op mijn computer. In de vorige versie van Ubuntu stond er rechts boven (de shut-down knop) bij attached devices zowel available printers als printer scan. In de nieuwe versie staat scan er niet meer. Ik heb echter wel bij applications simple scan teruggevonden, maar hoe krijg ik terug een snelkoppeling in dat menu rechtsboven?

Alvast bedankt,

ps: ik heb de printer al opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt geen verschil.

Geplaatst:

Ik heb me rot gezocht, maar nergens kan ik een optie vinden om scanners of eender welk ander apparaat toe te voegen aan 'attached devices'. Standaard worden enkel printers toegevoegd.

Voorlopig hou ik het dus op de bug als oorzaak van je probleem.

Geplaatst:

Oke, in ieder geval enorm bedankt. Hopelijk is die bug er dan snel uit ge-updated.

Met webcams en dergelijke las ik dat er ook veel problemen waren, en de status van de bug is recent van new naar confirmed veranderd. Maar bij importance staat wish-list, dus het zal nog wel even op zich laten wachten.

Sluit ik het topic of wacht ik tot er een nieuwe update komt die het verhelpt?

Geplaatst:
Maar bij importance staat wish-list, dus het zal nog wel even op zich laten wachten.

Sluit ik het topic of wacht ik tot er een nieuwe update komt die het verhelpt?

Die indruk had ik ook bij het lezen van de reacties op de melding van de bug. Je mag het topic nog even laten openstaan. Ik probeer de afhandeling van de bug op te volgen en wie weet verschijnt er elders op het internet een tussenoplossing.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

hallo iedereenIk ben zo eens alles aan het doorbladeren en merk dat dit probleem blijkbaar niet opgelost is.Ik weet ook niet waarom je dit apparaat rechts boven wil. Als in de werkbalk voor u ook ok moest zijn heb ik deze oplossing voor ubuntu 12.04- installeer xsane- druk alt+f2- type xsaneje zal nu het icoontje kunnen zien en dit gewoon in je werkbalk slepen.Hopelijk heb je hier iets aan.Knapgastje

• 2 weken later...
Geplaatst:

Goh, ik vind het gemakkelijk omdat ik dan met 2 muisklikken direct kan scannen, nu moet ik op zoek gaan naar simple scan. Wat een muisklik en 4 keer typen van me vergt ;).

Ik ga daarvoor niet speciaal een programma installeren, zo weinig mogelijk ballast erop zetten he..

In ieder geval bedankt voor u antwoord.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.