Ga naar inhoud

upgrade ram niet in taakbeheer zichtbaar


starckx

Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb upgrade ram gedaan van 3 naar 6GB maar dit is niet in taakbeheer en dxdiag zichtbaar.

Wel bij systeeminfo. Heb al 2x opnieuw opgestart. Ik heb het juiste type geheugen gebruikt

Neemt mijn PC het geheugen nu aan?:hmmmm:

Mijn PC is een Medion Akoya MD 8833:

MB MSI 7502

intel Q6600

nvidia 8600GT met hdmi

3 GB, 500 GB

multiformat brander

tv-kaart analoog+digitaal

wlan n-draft 300

Vista Home Premium SP2 32bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag starckx. Welkom bij PCH.

Bekijk eens in de BIOS hoeveel RAM daar staat. (de BIOS heeft altijd gelijk)

Bekijk ook eens in Windows hoeveel RAM daar staat:

- Klik op het startmenu. Typ het woord geheugen. Druk nog NIET op enter.

- Kies uit het menu bovenaan bij "Configuratiescherm(4)" voor Hoeveelheid RAM geheugen van deze computer weergeven

- Bekijk dan hoeveel er staat bij Systeem ("Geinstalleerd geheugen")

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvullend:

Het MS-7502 moederbord ondersteunt maximaal 4GB RAM (klik er op).

Bovendien werk je met Windows Vista 32-bit versie: een 32-bit versie herkent maximaal 3.2GB RAM...dus: stel dat je moederbord wel 6GB zou herkennen, dan zou dit nog een nutteloze upgrade geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo starckx,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.