Ga naar inhoud

voeding

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Drivers geïnstalleerd en de schokkende bewegingen bij het slepen zijn weg, maar ik heb nog wel de indruk dat de tekst op mijn bureaublad en in de browsers nog onscherp/wazig is.

De resolutie op mijn 19 inch scherm staat ingesteld op 1280 x 1024. Heb al wat zitten spelen met de instellingen maar zonder resultaat.

Daarnaast start de pc normaal op, maar in het begin geeft hij wel telkens één korte piep. Is dat goed of slecht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vindt je de handleiding in verband met biep tonen.

Normaal gezien vindt je ook in moederbord handleiding wat de biep toon betekend.

De resolutie op mijn 19 inch scherm staat ingesteld op 1280 x 1024. Heb al wat zitten spelen met de instellingen maar zonder resultaat.

Met de rechtermuisknop op desktop klikken en dan kan je scherm resolutie aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gevonden. Het lag aan de vernieuwingsfrequentie v/h scherm. Stond op 60 en nu op 75 gezet. De bieptoon zal ik eens nakijken in de handleiding want ik weet het merk van mijn bios niet meteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.