Ga naar inhoud

Kan er iemand mijn logje nazien aub

Gast kieken10

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Yontoo is een add-on voor je browser om webpagina's aan te passen naar je eigen wensen, zonder aan de code van de pagina te raken, door gebruik te maken van virtuele lagen die je over de pagina heen legt.

De cijfers geven het versie nummer aan.

Dit kan wel leuk zijn om mee te spelen maar het is toch een risico want dergelijke add-ons hebben meestal veiligheidslekken waardoor je systeem vatbaarder wordt voor besmettingen.

Ik zou het niet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie zo snel geen clean boot. Verwijder in eerste instantie die virusscanner eens. Schakel nu de opstartonderdelen uit (zie onderstaande link). Mocht je dan nieuwe foutmeldingen krijgen dan zie ik ze graag. Werkt het, dan weet je dat het ofwel die virusscanner is of een van de opstart items. Installeer de virusscanner dus opnieuw en test het uit. Werkt het niet dan moeten we naar die virusscanner kijken. Werkt het wel dan schakel daarna alle opstart items weer in. Krijg je de problemen dan weer terug dan weet je dat het dus een conflict is in een van de programma's die mee opstarten. Die kun je dan een voor een (of sneller per halve lijst) aanzetten om te zien welke het probleem veroorzaakt. Werkt het echter niet en je krijgt geen nieuwe meldingen dan verwijs ik naar een repair/in-place upgrade. Vergeet niet het vinkje te zetten bij “Microsoft services verbergen” in de msconfig.

Clean boot: Problemen oplossen door Windows Vista of Windows 7 schoon op te starten

Repair/in-place upgrade: How to Perform an In-Place Upgrade on Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 & Windows Server 2008 R2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kieken10

@MicrosoftHelpt

ik heb virusscanner verwijderd en alles stopgezet zoals vermeld in de link. Herstel kon niet gemaakt worden zie bijlage van de fout post-26805-1417704935,986_thumb.jpg

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MicrosoftHelpt

ik heb virusscanner verwijderd en alles stopgezet zoals vermeld in de link. Herstel kon niet gemaakt worden zie bijlage van de fout [ATTACH=CONFIG]18974[/ATTACH]

Mvg

In dat geval dus de inplace upgrade procedure zoals in de vorige reactie beschreven uitvoeren.

Ik hoop dat het zo toch gaat lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.