Ga naar inhoud

Kan er iemand mijn logje nazien aub

Gast kieken10

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• 4 weken later...

Dat is heel jammer want er is nu niet veel meer dat je kunt doen. De in-place upgrade is echter niet zo rigoureus als een herinstallatie maar houdt toch ergens wel rekening met een mogelijk harde schijf probleem. Het is aan te raden om een checkdisk uit te voeren. (start > "cmd" intypen > cmd aanklikken > chkdsk /f (enter).

Controller of deze check problemen met de harde schijf vindt. Herhaal de stappen als je fouten op de schijf hebt. Meerdere malen fouten is vaak een hardware probleem. Mochten er geen fouten (meer) worden gevonden, start dan de ‘Volume Shadow Copy’ service eens opnieuw om te zien of je dan ook een foutmelding krijgt (deze is genaamd ‘VSS’). Krijg je dan weer een foutmelding? Zo ja welke. Werkt het probeer dan het systeem herstel uit. Gaat het weer mis dan wordt het mogelijk een afweging tussen ermee leven of Windows herinstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kieken10

Ik heb de gast gebeld die mijn pc in elkaar gestoken heeft en hij beweerd dat het een veel voorkomend probleem is.

Er is niet veel aan te doen of herinstallatie zegt hij, maar of het dan goed komt weet hij ook niet, ergens conflict tussen programma's. Ik ga ermee leven en als is ergens problemen krijg dan herinstallatie uitvoeren.

Alvast iedereen bedankt voor alle hulp

grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.