Ga naar inhoud

Audio loopt niet gelijk met de bewegingen

tattyteddymel

Aanbevolen berichten

Ik was dus bezig met al de filmpjes van mijn dochter op één film te krijgen. Ik had allemaal aparte filmpjes van onze videocamera, ons fototoestel, fototoestel van familie, ...

De meeste videobestanden zijn in mpg of mov bestanden. Alleen de camera van mijn mama neemt op in een quicktime formaat dus die heb ik omgezet met Super naar een .mov bestand. Alleen ben ik er nu dus achtergekomen dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld, ik zie mijn dochter haar mondje bewegen maar het geluid komt stukken later. De originele quicktime filmpjes heb ik niet meer (denk ik, ik moet nog eens op de harde schijf kijken), kan ik dit nog oplossen zodat het wel terug synchroon loopt?

Ik heb ze moeten omzetten omdat movie maker het quicktime formaat niet ondersteunt.

Voor ik verder kan met mijn ander probleem ;-) wil ik dus eerst dit opgelost krijgen.

De originele filmpjes bij de originele maker terug gaan halen gaat ook niet want die computer is ondertussen al 5 keer gecrasht en ze is alles kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.