Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hello op een pc bij een familielid staat win7 met ie9, MAAR die ie9 is in het engels.

nu probeer ik een nederlandstalige versie te downloaden maar het installeren wil niet lukken en ik vind nergens hoe ik de bestaande versie kan verwijderen

heeft iemand raad?

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijkheid 1: een taalpakket installeren (IE9-Windows6.1-LanguagePack-x86-nld.msu = 32 bit en IE9-Windows6.1-LanguagePack-x64-nld.msu = 64 bit).

Mogelijkheid 2: IE 9 verwijderen en hier de Nederlandstalige versie downloaden...exporteer wel eerst je favorieten, om ze nadien in je Nederlandstalige versie te importeren.

aangepast door Asus
toevoeging 64-bit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik weet niet zeker of dit in de IE werkt, daar ik de Google Chrome gebruik.

Maar onlangs had mijn vriend het zelfde probleem met Chrome, had per ongeluk de Turkse versie geïnstalleerd.

Hij kreeg deze toen ook niet meer verwijdert zonder dat hij al zijn favoriete & instellingen kwijtraakte.

Heb toen contact gehad met een medewerker van Google Chrome, deze adviseerde toen om gewoon de Nederlandse versie te installeren (zonder de oude te verwijderen).

Dit werkte toen perfect, daar de chrome niets aan de instellingen veranderde en er gewoon een Nederlandse versie van maakte.

Let wel op dat ik over Google Chrome spreek en niet over de Internet Explorer !!

Maar misschien werkt dit bij I.E ook hetzelfde en hoef je alleen maar de Nederlandse versie te installeren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar misschien werkt dit bij I.E ook hetzelfde en hoef je alleen maar de Nederlandse versie te installeren !

Ik meen begrepen te hebben dat grijzegeus reeds probeerde om de Nederlandstalige versie van IE9 te installeren ?...:hmmmm:

nu probeer ik een nederlandstalige versie te downloaden maar het installeren wil niet lukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen begrepen te hebben dat grijzegeus reeds probeerde om de Nederlandstalige versie van IE9 te installeren ?...:hmmmm:

sorry, had ik dus niet gezien.

Maar had dit geplaatst met mijn Android Gsm.

Als ik te lang met dit klein gsm scherm bezig ben, dan lees ik wel eens iets niet meer zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.