Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik Paragon Back-up instellen dat hij op elke eerste van de maand mijn back-up die op een externe Hd-schijf zit bijwerkt ;dus alleen de nieuwe zaken bijschrijft??? Heb het al geprobeerd maar hij schrijft de hele Pc weer

naar de Externe HD

alvast TxxxxS

Amonra

Geplaatst: (aangepast)

Ik gebruik paragon niet maar kan je kiezen bij je instellingen voor incrementele backup?

In deze back-up worden alleen die bestanden opgeslagen die sinds de vorige volledige of incrementele back-up zijn veranderd.

ik weet niet welke versie je gebruikt, via deze link vindt je een handleiding.

Daar spreekt men over een differentiële backup ( blz. 15)

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Er is een instelling voor incrementele back-up maar de hele Hd-schijf wordt opnieuw gebackupt daarom had ik gehoopt op een stap voor stap explicatie want ik doe ongetweifeld iets niet goed.Eny how bedankt.

Amonra

Ik gebruik paragon niet maar kan je kiezen bij je instellingen voor incrementele backup?

In deze back-up worden alleen die bestanden opgeslagen die sinds de vorige volledige of incrementele back-up zijn veranderd.

ik weet niet welke versie je gebruikt, via deze link vindt je een handleiding.

Daar spreekt men over een differentiële backup ( blz. 15)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag Amonra,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.