Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag zou ik mijn Nero van mijn pc halen want hij belemmerd mij met een update die ik niet weet vanwaar hij komt en heb dit ook niet nodig MySyncUPFiles Dit wordt echter tegen gehouden van Avast Hoe kan ik Avast tijdelijk uitschakelen of wat

Dank Willy

Geplaatst:

Download cleanup tools om nero te verwijderen.

Waarschijnlijk kan je rechts onderaan naast NL op pijltje klikken en daar ziet je dan Avast en dubbelklik op Avast.

Normaal gezien hebt je ook Avast op uw desktop staan en dan kan je openen en ergens in de instelling kan je dan uitschakelen.

Geplaatst:

Hoe je Nero kan verwijderen lees je in bericht 2.

Maar welke update wordt belemmerd?

je weet niet eens voor wat die update dient, want je weet niet van waar die komt?????

Je gaat daarom zomaar Nero verwijderen?

Gaat het om een aangekochte versie van Nero, welke versie?

Syncup dient om mobiele apparaten te synchroniseren dacht ik.

Mysyncupfiles is een map voor speciale bestanden op je bureaublad, en geen programma.

Geplaatst:

Avast uitschakelen : klik met rechts op het icoon in de taakbalk en klik dan op avast! schilden instellingen...er opent zich een nieuw schermpje waar je kan kiezen tussen 4 mogelijkheden.

Opnieuw inschakelen kan op analoge manier.

post-20447-1417704918,9682_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.