Ga naar inhoud

windows 7 notebook reset.

lord1995

Aanbevolen berichten

hallo,

vandaag wou ik heel mijn partitie c met windows 7 erop opnieuw installeren met behulp van "teruggaan naar fabrieksinstellingen".

na dat aan geklikt te hebben herstarte de laptop en kwam in een menu terecht.

je kon kiezen tussen.

-alle onnodige dingen verwijderen behalve mappen,foto's,...

-naar fabrieksinstellingen teruggaan, alles word verwijderd van dit partitie.

-exit.

nu kan ik alleen maar op exit klikken want die andere zijn grijs en kan niet op geklikt worden :hmmmm:

dit is de 3de keer dat ik deze optie gebruik.

staat er mss een limiet op ofzo?

heb vroeger eens geprobeerd windows xp proberen te installeren maar dat ging mis en daarom werkte windows 7 niet meer dus heb er dan maar ubuntu 12.10 LTS opgezet en daarna instellingen zitten wijzigen in BIOS en toen werkte windows 7 ook weer. :-)

dus nu staat er een partitie voor windows 7 en een partitie voor ubuntu op.

zou dit komen door de mislukte windows xp install dat deze mijn recovery files heeft verwijderd?

graag hulp! :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel mijn bluetooth programma werkt niet meer na geprutst te hebben met de ps3 controller via bluethoot the verbinden. dat is gelukt maar nu kan ik geen verbinding meer maken met mijn gsm voor bestanden via bluetooth te ontvangen.

en ik wil weer een frisse installatie dat alle virussen enzo weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een frisse installatie wil en je hebt geen recovery- partitie meer en geen back-up ervan dan zal dat moeten gebeuren met een Windows 7 installatie- dvd maar daar moet je ook voor betalen.

Als je een laptop of PC gekocht hebt is het eerste dat je moet doen een back-up maken en een recovery schijf aanmaken.

Dat wordt trouwens vermeld in de handleiding.

Maar velen voeren het niet uit.

Loopt het dan fout.....:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.