Ga naar inhoud

Outlook 2010 probleem met ontvangen berichten

MirjamG

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort glasvezel via XMSnet. Bij mijn vorige provider had ik geen probleem met het ontvangen van berichten in outlook. Nu heb ik een probleem met het ontvangen van berichten met afbeeldingen.

Op internet komt het bericht binnen en daarom geeft de helpdesk van XMS geen ondersteuning. Ik heb het al geprobeerd met het uitschakelen van firewall en vervolgens door rechtstreeks bekabeld op de modem te werken i.p.v. via het draadloos netwerk.

In outlook krijg ik niet gedefinieerde foutmelding als er op de server een bericht blijft 'hangen'. Op de server staat het bericht wel als gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan moeilijk geloven dat het probleem aan het soort kabel ligt.

Je e-mails met afbeeldingen geraken wel tot op de webmail maar je ontvangt ze totaal niet op je PC in Outlook 2010 als ik het goed begrijp.

Kan je de exacte foutmelding door geven?

Kan je e-mailszonder afbeeldingen wel ontvangen?

Kan je e-mails met afbeeldingen wel versturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat het niet aan de kabel ligt. Dat was een test om uit te sluiten dat het aan het draadloos netwerk zou kunnen liggen.

Het klopt ook dat ik de berichten kan lezen op de server maar sommige berichten ontvang ik niet in Outlook. Verzenden van berichten met afbeeldingen is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige berichten (vooral met afbeeldingen) komen niet binnen in outlook ook niet als spam. Outlook geeft aan: onbekende fout 0800CCC0B

Via Google wordt ik dan niet wijzer. Berichten die ik thuis (xmsnet) niet binnenkrijg in outlook, krijg ik op mijn werkplek vandaag (andere provider) wel binnen. XMS geeft aan dat de webmail op de server goed werkt dus is het niet hun probleem.

Bedankt overigens voor het meedenken en zoeken naar een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er met de handleiding niet goed uit omdat ik verbonden ben met een draadloos netwerk. Het scherm van het netwerkcentrum laat dan wat anders zien dan de Lan verbinding.

De oude accounts heb ik niet verwijderd. Het is toch niet zo (en volgens de helpdesk van XMS klopt dat) dat ik de e-mail van het adres dat gekoppeld is aan mijn eigen website niet in outlook kan binnenhalen?

Overigens bleek ik op mijn werkplek goed te ontvangen maar daar problemen te hebben met verzenden. Daar kreeg ik de volgende foutmelding Serverfout: 550 5.7.1 ... relaying denied for 89.146.34.85

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.