Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook dit was geen oplossing. Wat ik nu op de vaste pc zie en dus niet bij de laptop, is dat bij 'computer' de dvd-drive niet wordt genoemd. Ik krijg alleen de 'acer/c: en data/d:' te zien. Daar zit dus ergens de fout. Hoe kan ik dit zelf veranderen of aanpassen. Want nogmaals bij apparaatbeheer blijkt de drive actief te zijn.

Geplaatst:

Test trouwens eerst of hij iets anders kan lezen van schijfjes (vind niet direct je vorige post terug, dus weet niet helemaal of je dat al geprobeerd hebt). Wil hij andere schijfjes wel lezen; voer dit schijfje dan in in een andere pc & kijk of het schijfje wel goed is. Kan hij andere schijfjes ook niet lezen:

configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - schijfbeheer.

Daar moet je DVDbrander bij staan en een naam hebben (als C en D voor 2 partities zijn is het normaal E) Als die daar geen naam heeft is het normaal dat hij niet weergegeven wordt, en moet je op die schijf rchtermuisklikken en dan stationsletter & paden wijzigen en daar een letter opgeven.

Als hij daar NIET bij staat in apparaatbeheer onder DVD/CD-romstations je dvdbrander even verwijderen & dan opnieuw opstarten. Dan gaat hij hem terug vinden & opnieuw installeren. Normaal moet hij daarna wél je schijfjes lezen, als hij het dan nog niet doet dan lijkt het me dat de drive defect is en dat je je laptop een maandje mag binnendoen...

Geplaatst:

Vriendelijk bedankt!!!!!!!!!!!

Mijn probleem is hiermee opgelost. het zat hem inderdaad in het feit dat de dvd/cd station nog niet ´genoemd´ was.

Nogmaals BEDANKT

(alleen raar dat ze dat bij Acer niet weten)

Geplaatst:

idd vreemd.

Ik heb medelijden met de helpdeskmedewerkers als alle laptops uit die serie zo uitgeleverd zijn:s

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.