Ga naar inhoud

mijn laptop start niet meer op

cheys

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb mijn laptop pas 6 maanden terug gekocht en hij werkte normaal tot nu.

vanmorgen kon ik nog gewoon mijn mail bekijken en deed hij helemaal nog niet raar,

wel heb ik al een paar keer gehad dat als ik hem neerzetten hij plots uitviel zonder reden.

maar ik sluitte hem vanmiddag dus normaal af en nu reageerd hij helemaal niet meer het ligt niet aan de voeding want die was nog vol.

wij hebben ook al geprobeerd hem met de voeding op te starten maar dit lukte ook niet.Hij reageerd op helemaal niets meer en de lampjes branden ook niet. wel heeft hij de hele dag voor het raam gelegen dus zou het mogenlijk kunnen zijn dat de ventilatoortjes verstopt zijn geraakt door stof en toen is hij mischien oververhit geraakt maar zeker weet ik het echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheys,

welkom op PCH.

Verwijder de batterij en de netspanningsadapter van de laptop en druk de power-knop een aantal keer in- en uit.

Sluit de netspanning aan (batterij dus niet terugplaatsen) en kijk of ie op deze manier wil opstarten ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.