Ga naar inhoud

Cola op toetsenbord - voedingsprobleem?


oli4

Aanbevolen berichten

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik cola zero gemorst op mijn toetsenbord. De laptop (Medion MD96500) werkt nog zij het dat mijn touchpad muis oncontroleerbare bewegingen maakt. Dit is echter niet constant, het komt en het gaat. Ook wanneer ik een USB muis aansluit werkt deze meestal zoals het hoort, hoewel deze ook na enige tijd onbruikbaar wordt. Het laserlicht knippert daarbij of gaat volledig uit. Ik vermoed nu dat het een voedingsprobleem is want wanneer ik op batterij overschakel en terug op netstroom werkt alles onmiddellijk zoals het hoort

Kan ik dit nog zelf herstellen of niet?

Alvast bedankt

aangepast door oli4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer 4 maand geleden denk ik.

De laptop heeft daarvan wel lange tijd stilgelegen omdat ik inmiddels een andere heb.

Ik moet wel zeggen dat het probleem ondertussen al verbeterd lijkt. In het begin was het echt constant, nu meer sporadisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 4 maanden is ie zeker opgedroogd, daar mag je wel van uit gaan.

Loont misschien de moeite om een gelijkaardige laptop (tweedehands) aan te kopen, de harde schijven te wisselen en deze te houden voor onderdelen...tenzij je kan leven met zijn gedragingen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.