Ga naar inhoud

Windows problemen

mvdpoll

Aanbevolen berichten

Sinds deze week heb ik een probleem op 2 verschillende acers met windows 7 x64.

1 wordt door mij vrouw gebruikt en 1 door mij. enigszins hetzelfde gebruik, maar toch verschillend. Relatief veel dezelfde software. Ik vermoed dat het een software probleem is.

Het probleem is dat de pc meteen vast loopt als het bureaublad erop komt. Via veilig opstarten gaat het wel goed.

Er is dit weekend (18/5) een update van windows 7 geweest. Avast draait op beide machines evenals Skype en Firefox.

In de rest (pdf readers, office etc etc) zie ik nu niet direct het probleem.

IK ben bang dat het probleem in de windows update zit.

1 machine heb ik laten testen bij paradigit op geheugen of harddisk problemen: maar die waren er niet.

aangepast door mvdpoll
Link naar reactie
Delen op andere sites

excuses, maar ik was in de veronderstelling dat wij hetzelfde probleem hadden.

Maar beide machines doen het nog steeds zonder problemen. Avast en windows 7 updates zullen elkaar in de weg hebben gezeten afgelopen weekend. Lijkt mij dat ik niet de enige zal zijn die een dergelijk probleem zal ondervinden.

Met een beetje geluk hebben anderen hier ook nog iets aan.

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het eerste gezicht mag het dan hetzelfde lijken maar soms is de oorzaak heel anders.

Daarom geven wij de voorkeur aan een aparte discussie voor elk nieuw probleem.

De gebruiker in de andere discussie heeft namelijk geen Avast maar gebruikt windows defender.

Anderen zullen ongetwijfeld jou probleem en oplossing lezen en misschien ook toepassen.

Als het probleem binnen enkele dagen niet is teruggekeerd, mag je deze discussie afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.