Ga naar inhoud

update

erik2

Aanbevolen berichten

allo allen ben al een week aan het sukkellen met mijn internet zodat ik al een week ofline ben en toch telkens ik mij pc afsluit instaleert ie windows updates volgens mij altijd de zelfde zou daar mijn probleem mischien liggen weet iemand raad alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toolje van THE_R niet gebruiken want dat is voor Vista en je hebt XP.

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / service

Scroll naar beneden en daar vindt je Windows update en met de rechtermuisknop op uitschakelen klikken.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Daar vindt je de map download en opent het en verwijdert daar alles wat je vindt.

Schakel Windows update opnieuw in service door met de rechtermuisknop op starten te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toolje van THE_R niet gebruiken want dat is voor Vista en je hebt XP.

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / service

Scroll naar beneden en daar vindt je Windows update en met de rechtermuisknop op uitschakelen klikken.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Daar vindt je de map download en opent het en verwijdert daar alles wat je vindt.

Schakel Windows update opnieuw in service door met de rechtermuisknop op starten te klikken.

Excuses over het hoofd gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.