Ga naar inhoud

documenten

Aanbevolen berichten

Rechtermuisknop op bestand. Openen met... aan klikken dan kies standaard programma.

Kies het programma dat je wilt en vervolgens het vinkje onderaan aanvinken zodat de instelling bewaart blijft.

Klik dan op OK

Rechtsklik op je document (het document mag niet open staan) en kies Openen met... (en dan eventueel Standaardprogramma Selecteren...). Kies dan het programma waarmee je document altijd moet geopend worden. Vergeet ook niet het vinkje te plaatsen bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen".
Dan heb je ofwel een Office pakket nodig of je kan ook Apache Openoffice gebruiken.

Indien je Apache Openoffice gebruikt open Writer en open vandaar uit het Word doc.

Hier lees je er meer over.

Welke mogelijkheden heb je ondertussen geprobeerd?

Welke software heb je op de PC staan, enkel Openoffice?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag greenhorn,

hoe ver sta je met het oplossen van je probleem ?...

bedankt moderator het probleem is nog niet opgelost :dong:
Welke mogelijkheden heb je ondertussen geprobeerd?

Welke software heb je op de PC staan, enkel Openoffice?

telefoon samsung galaxy ace plus hoe krijg ik gratis internet op deze telefoon mijn modem van mijn computer is de fritzbox 7340 moet ik iets instellen op mijn modem (telefoonaansluiting)

Je vraag in dit topic ging over een document dat je niet kon bewerken.

Er is nog geen antwoord op de vragen gekomen uit bericht 17.

En nu stel je een vraag over je samsung GSM? :hmmmm:

Voor iedere andere vraag moet je een nieuw topic aanmaken zo blijft alles overzichtelijk en wordt je sneller geholpen.

Om op je vraag te antwoorden, is wifi aanwezig in huis? Je moet indien wifi functie aanwezig op je GSM dat inschakelen en het beveiligingspaswoord van je draadloos netwerk ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag greenhorn,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.