Ga naar inhoud

Facebook.

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik heb een facebook pagina opgericht voor het bedrijf waar ik werk.

de link is: MA-IT - Automatiseringsdiensten - Deventer, Netherlands | Facebook

Maar wat blijkt?

Er zijn al 2 pagina's van MA-IT ( naam van het bedrijf ) Maar hier staat totaal geen info op en word ook niet bij gehouden.

Maar als ik zoek in de zoekbalk naar: MA-IT komt mijn pagina niet eens in beeld.

En die andere 2 wel. Niemand hier heeft een idee wie die pagina's gemaakt heeft.

Ik heb alles al geprobeerd om mijn ranking omhoog te krijgen. zoals steekworden gebruikt in de uitleg van het bedrijf. linkjes foto's gepost.

Ik heb zelfs de naam aangepast.

Dit heeft allemaal geen enkele zin gehad.

Telkens blijft die andere pagina naar voren komen.

Ik heb al geprobeerd de pagina's te claimen. Maar dat kon niet volgens facebook.

Ook kan het niet liggen aan de likes denk ik. Want mijn pagina heeft meer likes dan die andere.

Nu is mijn vraag:

Is er nog een andere manier om die pagina's te laten verwijderen of die van mij hoger in de ranking te krijgen?

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

heb erg veel tijd besteed aan de pagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandertjeee2,

Welkom op het PCH...

Helaas kon ik via mijn Facebookaccount geen enkele MA-IT pagina terug vinden.

Facebook maakt echter wel gebruik van een soort certificaten systeem. Heb je een van volgende opties al geprobeerd?

post-30057-1417704924,6867_thumb.jpg

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandertjeee2,

Welkom op het PCH...

Helaas kon ik via mijn Facebookaccount geen enkele MA-IT pagina terug vinden.

Facebook maakt echter wel gebruik van een soort certificaten systeem. Heb je een van volgende opties al geprobeerd?

[ATTACH=CONFIG]18755[/ATTACH]

Groet,

Mako

De pagina op het plaatje is de pagina die ik zelf gemaakt heb. Dat is dus wel de goeie.

Bij de andere pagina heb ik dit inderdaad geprobeerd.

maar dan krijg ik een berichtje van facebook die zegt dat je deze plaats niet kan claimen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan helaas nog steeds niet jouw pagina bereiken met enkel een zoekfunctie op Facebook of Google. Dit lukt mij enkel via de link die je in je eerste bericht plaatste. Derhalve vind ik dus ook geen enkele andere pagina die mogelijk concurreert met die van jou.

Ik vrees dat er weinig aan te doen valt... welke melding krijg je precies na het invullen van de gegevens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dit vind ik dan wel heel vreemd.

enig idee waar dit aan kan liggen?

dit is de e-mail die ik ontving naar aanleiding van mijn claim op de pagina:

Helaas is deze plaats niet beschikbaar om vast te leggen. Klik voor aanwijzingen over hoe je een nieuwe plaats op Facebook maakt op de volgende link in ons Helpcentrum: https://www.facebook.com/help/?faq=175921872462772

Zodra je je plaats hebt gemaakt, klik je op de link 'Is dit jouw bedrijf?' om het vastlegproces te starten. Door je plaats vast te leggen op Facebook, zorg je ervoor dat jij de enige bent die het adres, de contactgegevens, openingstijden, profielfoto, administratieve gegevens en andere instellingen van de plaats kunt beheren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg zijn de beheer en recovery instellingen bij Facebook nagenoeg beperkt.

Op dit moment kan je slechts 3 dingen doen wat betreft jouw pagina:

1. Jouw eigen pagina van een certificaat voorzien. Zo maak je duidelijk dat deze pagina wel degelijk de correcte pagina's is voor je bedrijf.
  2. Eventuele foutieve/gehackte pagina's melden/rapporteren.
  3. Plaats op de website van je bedrijf een link naar je Facebookpagina, zo hoeven klanten niet te gaan zoeken op Facebook.

Hou er wel rekening mee dat er misschien meerdere filialen bestaan over Nederland of de aardbol die misschien al eerder zo'n pagina aanmaakten. Zo'n zaken weet je natuurlijk zelf beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je op de "is dit jouw bedrijf" knop drukt (zie bericht #2) kan je de gegevens invullen zoals je zelf al deed voor de andere pagina. Normaal gesproken zou je je eigen pagina wel zonder problemen moeten kunnen "claimen". Wanneer dat gebeurd is geldt dit als een certificaat. Zo is jouw pagina onomstootbaar gebonden aan dat bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.