Ga naar inhoud

Windows 7 - Blokt na slaapstand + extra

lvh

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb onlangs een nieuwe pc (laptop) gekocht (ergens een dikke maand geleden)

Het is een asus N53S met windows 7 als besturingssysteem.

Na enkele dagen tijd begon het toestel al vreemde manieren te vertonen, namelijk als ik het toestel in slaapstand zette en dan er opnieuw begon op te werken blokkeerde het toestel binnen de 5 min. Dit heeft zich al intussen zeker een 25 keer voor gedaan. (telkens na slaapstand).

Gisteren echter zat ik buiten wat op de laptop te browsen en plots viel die uit. Ik dacht dat mijn batterij plat was en keek ofdat de lader aangesloten was en hier zat geen probleem. Bij aandrukken van de opstartknop gebeurde niets meer. Ook brandde er geen lampje meer dat da lader aangesloten was.

Deze mogen heb ik de batterij er uit gehaald en de lader er in gestoken. Dus momenteel werk ik met deze pc zonder batterij en dan was het mogelijk hem op te starten. Ik weet echter niet zeker ofdat dit nog eens zal lukken. Enig idee wat er mis kan zijn, rekening houdende dat het een nieuwe laptop is. Ik kan hem binnen brengen onder garantie maar momenteel heb ik die pc echt wel nodig voor school...

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo zat ik ook te denken, echter is het nog gloednieuw en momenteel werk de pc weer met de batterij er in en zonder stroomaansluiting. Ook dat blokkeren is wel vreemd niet? Zou er iets mis kunnen zijn met de programmatie omtrent slaapstand en dergelijke? Of kan dit niet worden getest?

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.