Ga naar inhoud

Ik heb last van een trage computer wanneer ik bijvoorbeeld aan het gamen ben

EricL

Aanbevolen berichten

Wat mag de maximale temperatuur van de GPU zijn?

Trouwens ik denk dat ik het probleem al heb gevonden; dat ligt aan de zuurstoftoevoer. Het heeft inderdaad geholpen om even de binnenkant schoon te maken, maar omdat mijn laptop te dicht op m'n bureau lag, kon deze niet genoeg zuurstof aanvoeren via de onderkant. Ik heb hem nu op een verhoging staan en hij draait al 3 uur prima.

Games die ik speel zijn voornamelijk FPS (MW3, MAT) en spellen zoals League of Legends

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan inderdaad heel wat schelen :-)

De max. temperatuur van je CPU hangt af van het merk. In jouw geval is dat 85°C.

Natuurlijk laat je het best nooit zo ver komen, hoe warmer hij wordt, hoe trager je computer zal worden. ;-)

Regelmatig ontstoffen en steeds onder een goede, harde ondergrond zetten is dus de boodschap!

Moest je ooit twijfels hebben of je computer een bepaalde game aankan, check dan DEZE link eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo EricL,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.