Ga naar inhoud

Hulp gevraagd bij aankoop nieuwe gaming pc

Aanbevolen berichten

Graag had ik jullie vakkundig advies gewenst ivm de aankoop van een nieuwe gaming pc

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Om te gamen
  2. Wat is mijn budget ? max 800 €
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? een samenstelling graag
  4. Ga ik overklokken ? niet nodig
  5. Ga ik later upgraden ? misschien
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? als het mijn budget veel omhoog trekt niet , anders is het mischien wel handig.
  7. Ga ik zelf assembleren ? nee , dit zal door de webshop moeten gebeuren
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Windows 7 home premium is meer dan voldoende ,( office zit dit in windows 7 of moet men dit apart kopen ?)
  9. Ga ik zelf installeren ? nee , tenzij je maar juist de dvd erin moet steken en niks verkeerd kan doen dan ja.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? geen amd graag intel i5 of i7 ( indien de prijs dit toelaat ) ik heb ook over die ssd gelezen en dit lijkt me ook wel tof ( of word dit dan te duur ? )
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? niet nodig maar misschien een tip voor goede speakers die niet te duur zijn is wel handig.
  12. Heb ik specifieke wensen ? een stille pc zou wel goed zijn
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ? ik woon in Belgie niet ver rond Brugge.

Ik heb wel geen ervaring met kopen op webshops , word dit altijd geleverd of kan men dit ergens ophalen ?

Alvast bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor u deze samenstelling gedaan.

Als je op detailsoverzicht klik dan ziet je de prijs.

Een heel goede moederbord met usb 3.0 en uitstekend geluidskaart met de mogelijkheid om later te kunnen upgraden.

Processor: i5-3450 - 3100 mhz met processor koeler voor een beter koeling.

De processor is van de derde generatie en dus nieuwe versie.

8 Gb geheugen

1 Tb harddisk

1 SSD van 60 Gb maar dat kan je eventueel laten vallen als de prijs wat te hoog is.

1 Gb - DDR5 videokaart Radeon HD 7750

620 Watt voeding

Windows 7 - 64 bits inbegrepen.

Montage inbegrepen.

Office zit niet bij Windows 7 en dient apart te bestellen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.