Ga naar inhoud

Windows Live Movie Maker ; dé oplossing ? HELP

koen_djfistel

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zoek een oplossing die hopelijk WEL bestaat.

Ik ben al maanden bezig aan een filmje over mijn trip naar Japan op Windows Live Movie Maker (WLMM) versie 2011.

Voordien heb ik daar ook al vaker filmjes op gemaakt én gepost.

Mijn filmpje is nu eindelijk af MAAR

Deze keer is m'n filmpje blijkbaar een grens overschreden (ik zit aan 200kB) want krijg ik constant een foutmelding OF een stopzetting bij het 'opslagen'.

Nu heb ik via het internet naar al wat oplossingen gezocht en gevonden (Alles Groter zetten zodat het minder geheugen gebruikt enzo enz) maar het maximum waar ik geraak is 55% (opgeslagen); wat NIET helpt dus.

Een andere oplossing die geopperd wordt is het filmpje in stukken knippen en apart opslaan om ze dan in Youtube (ofzo) terug aan mekaar te plakken. Als ik dat probeer, kan ik enkel de filmpjes kopiëren en moet ik achteraf er nog de juiste muziek én tekst er opnieuw bijkleven ; dat zou terug opnieuw nachten werk opleveren (soory, een depressie nabij xD zie ik dat op dit moment helemaal niet zitten ; ik heb al veelteveel tijd in dit projectje gestoken...)

Daarbij komt dat ik vermoed dat de muziek tussen die 2 of 3 of 4 aan elkaar geplakte filmkes NIET meer naadloos in elkaar zullen overgaan ; wat wel heel belangrijk is...

Ik ben dus eigenlijk einde raad.

Kent er iemand een oplossing voor dit probleem ; het is écht wel belangrijk dat ik dit filmpje afkrijg ..

Of kent er iemand een expert/bedrijf die dit probleem voor mij zou kunnen oplossen ???

Nog wat info : 3RAM

Er is 15Gb en 41 gB op de c- en d-schijf beschikbaar..

Waarom zegt WLMM nergens dat er een maximum is aan z'n filmpjes ???

thx4reply.

grt

koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik WLM niet.

Dat je film maar 200kb zou zijn en dat het bestand nog te groot is kan ik moeilijk geloven.

Welke instelling kies je om op te slaan?

Kies je DVD branden of......?

Ik kies gewoon voor Opslaan ; het rechter-icoontje.

200kB is blijkbaar wel groot want mijn vorige filmpjes geraakten 'slechts' aan 85kb' ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je film moet veel groter zijn dan 200 of 85kb hoor.

Dat wat jij door geeft is de bestandsgrootte van je project.

Het project bevat niet de film, muziek,....zelf die staan apart.

Je kan gebruik maken van opslaan als of film opslaan of film publiceren (o.a you tube).

post-23245-1417704926,4381_thumb.png

post-23245-1417704926,4754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de bedoeling dat je zo veel mogelijk info geeft anders geraken we er inderdaad niet.

Zoals de vraag op welke partitie staat dat filmpje?

Ik heb zelf WLM eens aan het werk gezet.

Een bestand ingevoegd en wat muziek er bij geplaatst.

Dan gekozen voor "aanbevolen voor dit project".

Dan krijg ik een venster waar ik de loacatie kan zien waar de film wordt opgeslagen.

Ook kan ik de naam kiezen.

post-23245-1417704926,5657_thumb.jpg

De film wordt opgeslagen.

post-23245-1417704926,5971_thumb.png

Als de bewerking voltooid is krijg je een melding en kan je kiezen om de film af te spelen of de locatie waar de film staat te openen.

post-23245-1417704926,6165_thumb.png

Hieronder zie je de naam en bestandsgrootte van de film.

post-23245-1417704926,6399_thumb.png

Dus standaard slaat WLM de film op in een map op je C, indien je die niet aangepast hebt sla je alles op die C.

Probeer eens die film op de D schijf op te slaan.

Krijg je dan de zelfde foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sla dat op in /Ik verander dat in

Data D ; Mijn Documenten ; Filmkes ; Bewerkt

map die ik zelf aangemaakt heb.

Maar dat lukt ook niet ; het probleem is dat het filmke veel te groot is ;

kvind echter niet waar ik de grootte van dat filmke kan vinden VOOR het is opgeslagen (omdat het te groot is)...

Maarrrr : het filmpje is al wél tot 60% opgeslagen geraakt (voordien 50%) voor het befaamde 0x87260103 kwam :-(

aangepast door koen_djfistel
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.