Ga naar inhoud

Geen spanning op moederbord (zelfbouw PC)


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleem wat ik niet opgelost krijg. Heb een PC gebouwd met de volgende onderdelen:

Asrock 970 extreme 3 Moederbord

AMD FX 8120 procesor

Coolermaster Hyper TX3 Evo cpu cooler

corsair valueram ddr3 16gb

Kingston 90gb ssd

Sharkoon T5 economy Behuizing

MSI R6770-MD1GD5 videokaart

ReCom-PE600Plus Power Engine 600 Watt Plus - ErP/EuP READY

Bij het aanzetten van de pc gebeurt er helemaal niets, ben gisteren bij de leverancier ( grote zaak in Ridderkerk)van het geheel geweest en die hebben het mobo getest en die bleek defect te zijn, Mobo is door hun omgeruild en ze hebben deze ook meteen even de Bios update gegeven.

Vandaag hele spul wederom gemonteerd in de kast, en na een uurtje sleutelen de pc aangezet en weer helemaal niets. Heb daarna de voeding even vervangen door een OCZ 500watt, kwam uit mijn oude pc die er nog steeds op draait dus voeding is ok, maar ook in de nieuwe kast geen resultaat. Dus de nieuwe voeding weer teruggeplaatst.

Alle aansluitingen nogmaals nagelopen en geheugen opnieuw geprobeerd (is het enige wat ik nog niet heb kunnen testen (ddr3-1333 corsair 4x4 gb)) alles blijft dood. Wie heeft er voor mij tips want ik word er moedeloos van.

Fallenangel2010

aangepast door fallenangel2010
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt dat je niet de enige bent dat probleem heeft met Asrock 970 extreme 3.

Ook deze topic (klik) heeft een probleem met uw moederbord type.

Het probleem is inmiddels opgelost, bleek dat 1 van de stands sluiting veroorzaakte op het mobo.

Inmiddels druk bezig met het installeren van de PC.

Bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.