Ga naar inhoud

snelkoppelingen

phjdeen

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Verwijder beide vetgedrukte mappen :

c:\program files\BrowserCompanion

c:\users\Peter\AppData\Local\Smartbar

... en laat dan even weten hoe het nu met de snelkoppellingen gaat ?

heb dit gedaan, opnieuw opgestart en daarna kan ik 1x een snelkoppeling aanklikken. Dat werkt. Als ik dan weer een andere snelkoppeling of dezelfde wil aanklikken, dan werkt het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download hier de LNK File Association Fix en pak het bestand uit.

Tik in start 'regedit' --> klik op 'bestand importeren' --> REG-bestand in de file zoeken die je net hebt uitgepakt --> klik op 'ok' --> computer herstarten.

Dit zou het probleem moeten oplossen.

Maak veiligheidshalve eerst een back-up van je register, hoe je dat doet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de LNK file gedownload, op een usb stick gezet. Vervolgens uitgepakt met Winzip, krijg dan een .exe file.

Ben naar regedit gegaan en naar importeren, maar als ik de file wil importeren krijg ik bericht dat dit niet lukt.

Na opstatrten van de laptop, kan ik 2x een snelkoppeling aanklikken en die werken dan, daarna niet meer. Wat doe ik fout met de LNK file? Of wat anders moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net getest op onze Vista-PC en tegelijkertijd wat screentjes gemaakt.

Bij het downloaden kies je voor Bestand opslaan...dan ga je naar je map Downloads en daar klik je met je rechter muisknop op het bestand lnkfix_vista.

In het menu dat zich opent kies je voor Alles uitpakken.

post-20447-1417704932,5926_thumb.jpg

Je wijzigt niets aan de standaard geselecteerde locatie en klikt in het volgende scherm op Uitpakken (onderaan).

post-20447-1417704932,6328_thumb.jpg

Het uitgepakte bestand bevindt zich nu ook in de map Downloads.

Nu klik je met je rechter muisknop op de uitgepakte registervermeldingen en kies je in het menu voor Samenvoegen.

post-20447-1417704932,668_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net getest op onze Vista-PC en tegelijkertijd wat screentjes gemaakt.

Bij het downloaden kies je voor Bestand opslaan...dan ga je naar je map Downloads en daar klik je met je rechter muisknop op het bestand lnkfix_vista.

In het menu dat zich opent kies je voor Alles uitpakken.

[ATTACH=CONFIG]18893[/ATTACH]

Je wijzigt niets aan de standaard geselecteerde locatie en klikt in het volgende scherm op Uitpakken (onderaan).

[ATTACH=CONFIG]18894[/ATTACH]

Het uitgepakte bestand bevindt zich nu ook in de map Downloads.

Nu klik je met je rechter muisknop op de uitgepakte registervermeldingen en kies je in het menu voor Samenvoegen.

[ATTACH=CONFIG]18895[/ATTACH]

kan niet importeren of samenvoegen, krijg bericht dat onderdelen gebruikt worden door andere functies. Moet ik dan in veilige modus opstarten of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

bijgaand het .txt bestand sfcdetails.txt[ATTACH]18900[/ATTACH]

sfcdetails.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.