Ga naar inhoud

administrator veranderen

rick

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem waar ik veel over lees, en waar een duidelijk antwoord op te vinden is. Helaas werkt dat alleen niet bij mij. Ik heb een laptop die van een bedrijf is geweest met windows 7 erop, met als gebruiker mijn ex. Zij is ook administrator op de laptop, en dat wil i veranderen. Veel mappen hebber haar naam, en zelfs het wachtwoord :)

Maar hoe simpel het ook lijkt, het wachtwoord veranderen gaat al niet, krijg dan de foutmelding: "configuration information could not be read from the domain controllereither becausethe machine is unavailable, or acces has been denied.

wil ook de naam van het account veranderen, evenals het domein en al die map namen, is dat mogelijk, hij geeft overal als ik wat wil veranderen foutmeldingen. Ter verduidelijking, ik log gewoon in als administrator dus daar kan het niet aan liggen.

Ik had al het idee om er een account naast te maken, maar ook dat lukt niet.

Alvast bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je computer is nog aan een domein gekoppeld, en bevat waarschijnlijk verschillende policies die het centrale beheer in een bedrijf makkelijker maken, maar het persoonlijke beheer moeilijker.

Je kunt de pc wel lid maken van een werkgroep i.p.v. een domein. Je kunt daarna met een lokale gebruiker de restanten van oude gebruikers wissen.

Als je van alle restanten van het bedrijf (en bijbehorende policies) af wilt zijn, dan kun je beter het advies van Stegisoft opvolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.