Ga naar inhoud

Video Ram instellen voor gamen

AndyVM

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb deze week een nieuwe laptop gekocht en heb een probleempje.

Ik speel regelmatig games en die soort dingen . Nu is mijn probleem , mijn videokaart zou zoon 1760mb beschikbaar beschikbaar grafisch geheugen hebben en 64mb toegewezen grafish geheugen .als ik games opstart bv left 4 dead 2 opstart kan ik dit gamen met alles op max . maar als ik de game GTA IV opstart en ik de instellingen wil aanpassen staat er dat ik maar 64mb videokaart heb . Hoe los ik dit op ? Alvast bedankt beste mensen !

PS heb mijn pc gegevens hieronder in een afb geplaatst :-) pc is Tochiba satellite c855 -112

post-34173-1417704926,7995_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi AndyVM,

welkom op PCH.

Ik ga het mezelf eventjes heel gemakkelijk maken om jouw vraag te beantwoorden: zo'n twee weken geleden kregen we identiek dezelfde vraag...het antwoord dat daar toen werd geformuleerd kan je hier bekijken.

Situatie is volkomen identiek en ontnuchterend...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die info vind je inderdaad op sommige fora terug, maar de mogelijkheden om dergelijke settings te wijzigen in een bios van een laptop zijn normaliter niet aanwezig, louter uit beveiliging.

Vergelijk het met een toerentalbegrenzer op een auto: als je die verwijdert en over de limieten gaat krijg je binnen de kortste keren "brokken".

Een game-laptop is qua aanschafprijs zo'n 2.5 keer duurder dan jouw toestel, dit verschil neem je niet weg met een kleine aanpassing in een bios...als dat al mocht kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.