Ga naar inhoud

Powerline adapter werkt niet meer

Dass

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 powerline adapters van TP-LINK (TL-PA210/TL-PA211) die ik een paar maanden geleden heb gekocht. Ze hebben het altijd goed gedaan tot een paar dagen geleden (eens in de zoveel tijd router of modem(weet het verschil niet :dong:) resetten maar dan deden ze het weer). Maar sinds een paar dagen valt de verbinding telkens weg en hielp resetten niet meer en dan deden ze het een paar uur later weer.

Sinds gisteren doen ze het helemaal niet meer en het resetten/reconnecten van de adapters werkt ook niet.. Bij de adapter die aan mijn computer is aangesloten (vlak na het reconnecten) branden de power led en de powerline led en brandt de ethernet led niet. Na een paar minuten gaan de power led en de powerline led knipperen terwijl de ethernet led niet brandt.

Bij de andere adapter branden de power led en de ethernet led terwijl de powerline led niet brandt, deze gaat dus niet knipperen na een paar minuten.

Ik heb geprobeerd de adapters om te draaien maar dit had hetzelfde resultaat. De andere computers hebben gewoon internet (draad- en draadloos) en ook bij de computer waarvoor ik de powerline adapters gebruik, doet internet het ook gewoon als ik draadloos gebruik.

Enig idee wat het probleem is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.