Ga naar inhoud

opstarten computer


silke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik onze computer opstart komt er het volgende op het scherm:

Windows kon niet goed worden gestart. Onze excuses voor dit ongemak. Mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van.

Als deze computer niet meer reageerde, onverwachts opnieuw opstartte of automatisch werd afgesloten om uw mappen en bestanden te beschermen, kunt u het beste voor Laatst bekende juiste configuratie kiezen om terug te keren naar de instellingen die werden gebruikt toen de computer nog wel goed werkte.

Als een eerdere poging om de computer op te starten is mislukt, bijvoorbeeld als gevolg van een stroomstoring, als gevolg van het indrukken van de aan/uit knop, kunt u het beste kiezen voor Windows normaal starten.

Veilige modus

Veilige modus met netwerkmogelijkheden

Veilige modus met opdrachtprompt

Laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten)

WINDOWS NORMAAL STARTEN

Gebruik de pijltjestoetsen om een besturingssysteem te selecteren.

Aantal seconden tot Windows wordt gestart: ...

Ik heb alle opties al geselecteerd, maar dit scherm komt iedere keer terug. Ik heb ook de computer al meer dan een uur uitgeschakeld en dan terug opgestart. Ook dan komt dit scherm terug. Wat kan ik nog doen om windows gewoon te laten opstarten?

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.