Ga naar inhoud

desktop samenstellen

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Ik heb de volgende onderdelen bij elkaar gezocht om een nieuwe desktop te bouwen.

Dit betreft alleen de desktop dus de randaperatuur is al aanwezig.

De pc wordt alleen gebruikt om op internet te surven maar ik wil wel kunnen uitbreiden met videokaart of kunnen upgraden met een andere cpu in de toekomst dus er moeten de nodige futures kunnen worden toegepast.

Coolermaster Sileo 500 + 500 wattpsu Miditower, ATXBlack

Asus p8h77-VLE,s1155 ATXPCIe,VGA,DVI,HDMI

Intel Corei3-2120,s1155 3,3Ghz,Dual-Core,3mb,BOX

ICIDU VALUE DDR3,1333-4GB KIT 1333Mhz,CL9,2maal2GB

LG DVR DL 24maal,sata,OEM

Ik ben er nog niet over uit of ik een ssd of een gewone harde schijf ga plaatsen.

Misschien kan iemand mij vertellen of dit in deze samenstelling een beetje gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zicht is uw samenstelling niet verkeerd maar gezien je later wilt upgraden zou ik deze samenstelling doen.

Het is dan meteen de nieuwste processor van de derde generatie.

Later kan je dan geheugen upgraden, videokaart bijplaatsen van de pci-e 3.0 type.

Je kan nu 128 Gb SSD plaatsen zodat uw computer sneller opstart en toch nog ruimte hebt om andere programma te installeren.

Windows 7 neemt ongeveer 15 Gb ruimte in.

Later kan je harddisk bijplaatsen en tegen die tijd daalt de prijzen van de harddisk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.