Ga naar inhoud

IE 9 in Windows 7 Starter werkt niet

Aanbevolen berichten

Dit is vast geen nieuw onderwerp, maar voor mij wel een probleem:

Ik heb een netbook met Windows 7 Starter. IE9 start niet op. Ik zoek al tijden naar een manier om IE9 te verwijderen en heb alle stappen gevolgd die ik volgens Windows moet volgen: naar scherm 'programma's, dan 'programma's en onderdelen', dan 'programma's verwijderen of wijzigen' en in dat scherm klikken op 'geïnstalleerde updates weergeven', IE9 aanklikken en dan 'update ongedaan maken'.

Dit werkt niet, ik krijg steeds een foutmelding en IE9 blijft staan. Het zou niet zo'n drama zijn (er zijn browsers genoeg), maar ik wil graag Skype gebruiken en ik begrijp dat dit steunt op Internet Explorer.

Via de eigen 'fix-it' module van Windows (via hun site) krijg ik de melding dat deze tool niet werkt in mijn besturingssysteem.

Kan het zijn dat ik als beheerder moet inloggen? Maar hoe doe ik dit dan? Ik zie in mijn Starter aanlogscherm ook geen icoon 'administrator' staan.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.