Ga naar inhoud

Skynet prob

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een aantal maanden geleden een pc ingesteld voor iemand. Maar na al die tijd goe te werken, kunnen er plots geen mails meer verstuurt worden. Ik gebruik thunderbird en heb alle instellingen nageken zelf andere login gebruik ander pass gebruikt maar ik krijg niets verzonden.

Heb geprobeert met smtp.skynet.be en met relay.skynet.be maar niets steed geeft hij me de zelfde error.

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail: de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: cannot connect to smtp server 195.238.5.128(195.238.5.128:25), onjuiste error 10060.

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

het onvangen van mails gaat zonder problemen dit gaat met pop3 maar het verstuuren gaat niet en ik heb al met relay geprobeert

Geplaatst:

Staat je username er juist bij?

Misschien een dwaze vraag op het eerste zicht maar de outgoings staan elders, dus je weet nooit dat er iets misgelopen is

de juiste username is het adres zonder de "@skynet.be"

Gast Arvidsson
Geplaatst:

Een prima e-mail service die van Skynet dus ik wil je wel helpen :)

Het eerste wat me hier meteen opvalt is de IN en OUT.

IN = pop.skynet.be

OUT = relay.skynet.be

Probeer deze eerst al eens. Indien het niet helpt zullen we een stapje verder gaan.

Geplaatst:

ik heb de in en uit server juist ingegeven en login en pass ook maar het blijft het zelfde

Gast Arvidsson
Geplaatst:

Je poortnummer van de server voor een uitgaande mail dan ?

Gast teletron
Geplaatst:

ga naar de website van skynet/e-service en log in of registreer.download dan "genius" en installeer dit.

Dit brengt je automatisch in orde

Geplaatst:

Oke heel erg bedankt allemaal voor de antwoorden maar heb me gewoon een gmail adres aangemaakt. :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.