Ga naar inhoud

Trojan horse PSW.Agent.AUET

Aanbevolen berichten

Bijkomend probleem is dat ik geen Windows install CD heb. Deze computer is tweedehands gekocht op het werk; bij de verkoop wordt er een image opgezet... Ik heb dus wel een legale versie van Windows (met product key), maar geen install CD. Ik heb de System File Checker toch eens laten lopen, maar deze heeft geen logfile gecreeerd. Is er hiervoor een workaround?

Ik kan eens vragen op het werk of ik die image op USB-stick kan meekrijgen en de PC herinstalleren, maar dat was natuurlijk wat ik wou vermijden in the first place... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de System File Checker toch eens laten lopen, maar deze heeft geen logfile gecreeerd. Is er hiervoor een workaround?
Weet je nog welke melding gegeven werd na deze controle?

"Er zijn geen schendingen van de integriteit aangetroffen" of iets in die aard is OK.

Andere meldingen geven normaal altijd een logfile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me geen melding herinneren aan het eind van de scan; komt er sowieso een melding aan het einde van de scan? Er is tijdens de scan wel x aantal keer een melding gekomen dat een bepaalde .dll file niet gevonden kon worden omdat de server niet beschikbaar was, en dat ik daarom de install CD moest inbrengen. Aangezien ik deze niet heb, heb ik hier dus telkens 'cancel' moeten aanklikken ('retry' - 'more information' - 'cancel'). Hij vond die server uiteraard niet omdat in de image van het werk wordt verwezen naar een server op het netwerk.

Ik kan evt thuis de scan nog eens laten lopen en eens verder zoeken naar de logfile...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.