Ga naar inhoud

stack overflow at line 0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ik krijg steeds de melding stack overflow at line 0, wanneer ik via ie 7 een internetpagina wil openen.

Dit is vooral het geval bij telegraaf.nl.

Alle andere sites openen heel langzaam en worden niet goed weergegeven, dus rode kruizen en laden heel langzaam.

Dit probleem heeft zich in 1x voorgedaan en het lijkt wel na een windows update, maar weet niet zeker.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want het werkt absoluut niet prettig zo. Alvast bedankt.

Mvg Hans

Geplaatst:

ok, ik zal dit eens gaan proberen, ik heb regcure ook geprobeerd, maar dit hielp niet.

ik laat het horen.

Geplaatst:
ok, ik zal dit eens gaan proberen, ik heb regcure ook geprobeerd, maar dit hielp niet.
Hier kan je zowat een waslijst met klachten vinden over de werking van RegCure (of het gebrek aan werking) ... en dat is nog maar 1 site met klachten. Ik hoop voor jou dat RegCure je register niet al te hard heeft dooreengeschud, want dit programma heeft niet echt een betrouwbare reputatie. Dan is die CCleaner van Yannick een absolute aanrader.
Geplaatst:

ik heb het net geprobeerd en alles laten opschonen. Helaas heeft dit niet geholpen. Zijn er misschien nog meer oplossingen?

Ik hoor het graag van jullie. bedankt

Geplaatst:
ik heb het net geprobeerd en alles laten opschonen.
Heb je ook de "register"-functie laten runnen ?

En heb je dit alleen op 1 website of op meerdere ? Want het kan ook liggen aan de bouw van de webpagina, zodat je de fout niet op je eigen PC moet zoeken.

Je kan ook proberen om een tweede browser (Firefox, Opera, e.a.) te downloaden en dan het resultaat eens te bekijken. Want IE 7 worstelt hier en daar toch nog met wat "kinderziekten".

Geplaatst:

Hoi, ik heb ook de register-functie laten runnen ja,

ook heb ik het al geprobeerd via firefox, wat helaas ook niet heeft geholpen.

Alle site laden langzaam en wanneer er veel afbeeldingen bij komen kijken, gaat het

fout, bijna alle websites dus.

Probleem helaas nog niet opgelost.

Geplaatst:

Een gokje :als het bij alle browsers voorkomt zou het wel eens (eventueel) een spware/adware probleem kunnen zijn. Misschien eens een logje met HiJackTHis maken en aan een volgend berichtje hangen. Kunnen we die oorzaak misschien al uitsluiten of bevestigen.

Geplaatst:

ok, ik zal dit eens gaan proberen, alvast bedankt.

Geplaatst:

Hoi, ik denk dat je dit moest hebben, klopt dit?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.