Ga naar inhoud

Nieuwe schijf

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil een nieuwe schijf (interne) aanschaffen van 500 GB voor m`n Amilo xi 2550,momenteel staat Ubuntu op m`n schijf maar die krijg ik er met geen mogelijkheid af:rofl:nou schijnt dat je een apart kastje moet hebben? om bestanden te kopieren vanaf de oude schijf? maar kun je ook de nieuwe schijf gelijk in je laptop doen? en dan met de installatie schijven weer Windows Vista Home Premium er gelijk weer opzetten? want ik ben anders bang dat ik Ubuntu weer mee kopieer! Misschien kan iemand mij helpen?

Alvast vriendelijk bedankt

Groet Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bestanden die je wil behouden kan je veilig stellen op een externe harde schijf of USB-stick.

Dubbelcheck of je werkelijk alles hebt, nadien kan je dan je volledige harde schijf wissen met DBAN (klik er op)...dit gaat de nodige tijd in beslag nemen, maar dan vertrek je weer met een 100% "cleane" harde schijf.

Na het wissen kan je dan Windows Vista opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.