Ga naar inhoud

Kan niet meer internetten


heskens

Aanbevolen berichten

Ondanks dat ik wel verbinding heb met de de leverancier van internet (Ziggo) en kan ik mijn email lezen,

maar kan niet met mijn browser naar een site toe.

De browser geeft steeds aan: geen verbinding, maar ik heb wel verbinding.

Wellicht heb ik onbewust wat verkeerd gedaan en het is al een oude machine, maar toch.

Weet iemand een tip.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je internet explorer gebruikt voer je onderstaande eens uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag heskens,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.