Ga naar inhoud

geen geluid apparaat

hencat

Aanbevolen berichten

hallo ik ben hencat .ik heb een acer 5732z en ineens is mn geluid weg krijg de melding geen geluid aparaat geinstaleerd. met het icoontje rood met wit kruis.

kan iemand mij helpen ik ben niet echt goed met computers heb goede uitleg nodig

ik hoop dat iemand me kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel zet je een herstelpunt terug van voor het probleem, hoe je dat doet lees je hier.(klik erop)

of je kan de driver voor geluid downloaden en installeren via deze link. (klik erop)

ik heb gedowload maar hoe verder????? wat moet ik dan doen ik kilk van alles aan maar er gebeurt niks

1 wat moet ik downloaden

2 als ik heb gedownload hoe verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je onderstaand bestand gedownload?

dat staat er niet bij set up .exe,wel set up toepassing ,of confugiratie inst,inx,iss,isn

[ATTACH=CONFIG]18873[/ATTACH]

Als het op je harde schijf staat dubbelklik je erop ( het is een gecomprimeerde map).

Zoek in de inhoud naar de setup.exe en dubbelklik er op, de installatie begint.set up inx ,iss ,isn

[ATTACH=CONFIG]18874[/ATTACH]

dat staat er niet set up .exe??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de download zelf ook uitgevoerd anders kon ik die afbeelding niet plaatsen.

Je moet op het gedwonload bestand dubbelklikken, dan zie je een map audio realtek.

Dubbelklik erop en je ziet de inhoud zoals in bericht 4 ( 2de afbeelding).

Daar staat setup.

post-23245-1417704929,3126_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag hencat,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.