Ga naar inhoud

Publisher webpagina

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn website in Publisher 2007 gemaakt (ik heb géén kennis van html en ik weet dat Publisher niet écht geschikt is om websites te bouwen...) en met succes een upload gedaan via FileZilla. Het resultaat is goed, doch ik wou nog enkele aanpassingen doen. Mijn vragen:

• om de pagina's te centreren heb ik via Kladblok in elk webpaginabestand een identieke html-aanpassing doorgevoerd (gevonden op internet!). Resultaat OK. Is er een methode om deze aanpassing in Kladblok tegelijkertijd voor alle pagina's door te voeren, zodat ik dit niet blad per blad moet doen?
  • mijn webpagina's zijn nu gecentreerd maar ik heb links en rechts nog een witte boord. Hoe krijg ik een webpagina die de volledige breedte in beslag neemt? Mijn Publisher-bestand is gemaakt met pagina's van 760x4608 pixels, mijn beeldscherm is ingesteld op resolutie 1280x1024 pixels. Heeft het één met het ander te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met kladblok alle pagina in één keer doen gaat niet.

Ook niet met ander programma.

Normaal gezien wordt pagina opgemaakt met 600x800 doch tegenwoordig is dat 1024x768 resolutie omdat er nauwelijks nog schermen zijn van 600x800

Maar er zijn zoveel verschillende soorten schermen met verschillende resolutie dat je uw pagina op een aanvaardbare breedte moet zetten net zoals deze forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.