Ga naar inhoud

VTX 3D Radeon HD 5450 werkt niet zwart beeld!


Gast xXMXHXx

Aanbevolen berichten

Gast xXMXHXx

Hallo :-)

Ik Heb een probleem met mij videokaart het gaat om deze videokaart

VTX3D 1GB Radeon HD 5450 DDR3 Graphics Card with Low Profile Bracket: Amazon.co.uk: Computers & Accessories

Ik heb vandaag een nieuwe power supply gekocht het gaat om een Cool Master Elite

Cooler Master Elite Power RS-460-PSAP-J3 - voeding - 460 Watt : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao

Omdat de videokaart 350watt nodig heb heb ik die er bij aangeschaft om het systeem te kunnen draaien.

Maar nu komt het probleem de Cool master werk perfect zonder probleem! alleen de videokaart wilt niet mee werken als ik alles ontkoppel en de videokaart er in zet en dan vervolgens de pc aanzet draait me heatsink voll en hoor ik alleen maar *piep*piep*piep* uit me pc en zwart beeld veder gebeurd er niks zo dra ik de videokaart eruit haal en me kabel weer terug in de normale poort zet doet me pc het gewoon weer normaal?

Het gaat om deze pc voor de rest is alles standaard.

ESPRIMO E3500

iemand die me graag een stap wil helpen er mee alstublieft.

Groetjes xXMXHXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de mogelijkheid om de grafische kaart eens in een andere pc te proberen?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc maak tevens gebruik van een onboard grafische kaart, zijn er in het BIOS instellingen voorhanden om een keuze te maken tussen de onboard of de grafische kaart in het PCIe slot?

Heb je de mogelijkheid om de kaart eens in een andere pc te proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXMXHXx

die instellingen kan ik namelijk dus niet vinden in me bios

het ligt niet aan de videokaart die is gloednieuw het ligt aan me pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een soortgelijke pc staan, zal eens kijken waar hier deze instellingen verstopt zitten.

Dat het een nieuwe grafische kaart is wil niet met zekerheid zeggen dat ze goed is, om hier 100% zekerheid over te krijgen zou je ze eens in een andere pc kunnen proberen want het kan wel eens gebeuren dat hardware stuk is al is ze nieuw.

Heb dit laatst gehad met nieuw geheugen, men houd het niet voor mogelijk maar het kan wel degelijk :dontknow:

---------- Post toegevoegd om 18:16 ---------- Vorige post was om 18:05 ----------

Bij de pc's die ik hier heb kan ik dit vinden onder

Advanced Chipset Features > Init Display First

PC1 > heb ik de keuze uit PCI Slot of Onboard

PC2 > heb ik de keuze uit PCI of iGPU waar iGPU staat voor onboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.