Ga naar inhoud

Foto's van IP Camera via FTP uploaden na installatie Fibernet (Telenet) kan niet meer

bertvp

Aanbevolen berichten

Bertvp,

de proef is gedaan vanop een ander lokatie om de CAM online te bekijken via DDNS (in CAM) en router en WiFI van TN,

dus zonder mijn eigen router , en geen probleem : dat lukt 100 % via http://login.DDNS.....

(dus zonder zelf het TN IP van mij te kennen)

Als het zo is, zoals ProMind zegt, dat ze niet veel je IP veranderen , zijn er dus weinig of geen problemen meer voor mij,

denk ik , tenzij de DDNS die nu in CAM ingesteld staat zijn werk , niet goed zou doen bij verandering van IP,

want heb heb dat heel tijd niet in de gaten gehouden .... is DDNS zijn werk !

maar als er toch een nieuw IP zou komen , dan zal deze nog wel JPG mail doorsturen.....en is het ook geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel Bertvp, in principe geen veranderingen ...specifiek voor de JPG mail,

want mijn mail adress is hetzelfde gebleven .

eerst zien dat de wireless CAM via intern netwerk werkt;

en dan via TN zijn Wifi, en router enzo werkt ,

maar wat de CAM zelf aankan, en instellingen zal natuurlijk afhangen vh type zelf, maar dat ging vroeger perfekt....,

en met de upgrade naar fiber ..... 'njet'

dus als dat bij jouw ook zo vroeger , ook was zou dat ook wel moeten lukken toch,

dus ja, de portFWD en interne vast IP van CAM instellen, want de vroegere instelling wilde fiber router van TN niet aannemen.

aangepast door Lucas52
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucas52, ModPro, stegisoft, via de print screen van stegisoft vond ik in het topic 'Fibernet Telenet: nieuw IP adres bekomen ?' de oplossing: DNS server 208.67.222.222.

Het mailen en ftp'en van de opnames lukt nu perfect. Bedankt voor jullie opzoekingswerk/info/tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.