Ga naar inhoud

IEXPLORER;EXE toepassingsfout

adi

Aanbevolen berichten

Ik krijg als ik van een subpagina terug naar de vorige pagina terug ga een venster met als titel (zie onderwerp.)Verder staat nog :De instructie op 0066b4e41 verwijst naar geheugen op 0000000000.De lees of schrijfbewerking("read")is mislukt.

klik op ok om het programma te beëndigen.

Hoe komt dit en hoe kan ik dit weg krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beginneling,ik durf dit zo maar niet installeren.Moet ik dan eerst de bestaande versie er af gooien(en hoe doe ik dat dan het best)?Ben je daar zeker van dat het dan opgelost is?Is er misschien een simpelere oplossing?liever een woordje meer dan minder.Met dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt op de hierbovenstaande link van dj_ke klikken.

dan zal internet explorer opnieuw installeren.

u kijkt even wat er van u gevraagd word en drukt op ja (of nee).

er kan niet veel fout gaan in feite, het voert een update uit :)

ik weet niet precies hoe het zit met de favorieten, of hij deze automatisch mee kopiert naar de nieuwe, anders moet u deze opnieuw importeren (maar dat is van latere zorg, en normaal staat ze er direct weer in)

u kunt dit gewoon installeren dus, u hoeft nergens bang voor te zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik denk dat ik dit maar voorlopig zo laat,misschien doe ik dat later als ik wat maar autoriteit heb .Alleszins echt bedankt.Maar ik heb een andere vraag:

Volgens een collega zou wanneer je een e-mail aankrijgt en hem beantwoord door linksboven op beantwoorden te klikken je onderaan 3 tabbladen moeten krijgen.(bewerken-bron voorbeeld)En die zijn bij mij niet te zien,ik vermoed dat dat ergens aan de instellingen ligt van outlook express.Je kan met die tabbladen je opmaak van je e-mail bewerken.Kan jij me misschien helpen?

Ik heb reeds tevergeefs gezocht.

Op voorhand reeds bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal van je collega is slechts gedeeltelijk juist. Het verschijnen van deze tabs is afhankelijk van de manier waarop de mail naar je verzonden is en dus afhankelijk van de instelling die de verzender heeft gebruikt (en niet van jouw instellingen).

Maar ... je kan deze instellingen wel aanpassen na ontvangst van een mail door volgende instellingen te wijzigen in OE. Ga naar "Opmaak" en vink daar de optie "Rich Text" aan. Dan krijg je de tabbladen (ook als de afzender deze niet heeft voorzien).

P.S. : met die suggesties om IE opnieuw te installeren, kan echt niets mis lopen. Het is een simpel overschrijven van de bestaande gegevens. Maar het is en blijft uiteraard jouw keuze of je dit wil proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.