Ga naar inhoud

Excel - Geopend bestand kan ik niet zien in het venster

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wilde vandaag wat administratie bijwerken en opende daarvoor meerdere Excel bestanden.

Tijdens het schakelen tussen de bestanden heb ik, denk ik, een verkeerde knop (waarschijnlijk F2) geraakt, waarna een van de Excel bestanden niet meer zichtbaar is het in het venster.

Het bestand is echter wel open.

Dat weet ik doordat:

- als ik Excel wil sluiten, het systeem wel vraagt of ik het bestand wil saven

- als ik het wil openen, het systeem zegt dat het al geopend is

Als ik Excel geheel afsluit (of zels wanneer ik de computer opnieuw opstart) en dan het bestand weer opnieuw probeer te openen vanuit explorer, geeft het systeem aan dat Microsoft een mogelijk beveiligingsprobleem heeft gevonden doordat de automatische koppeling naar andere bestanden is uitgeschakeld en ik deze alleen moet inschakelen wanneer het bestand veilg is. Wanneer ik inschakel wordt het bestand geopend maar is niet zichtbaar. Wanneer ik niet inschakel, gebeurd er niets.

Heeft iemand een idee hoe ik dit bestand weer zichtbaar kan mekn zodat ik het kan bewerken ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.