Ga naar inhoud

Ik kan bepaalde bestanden niet verwijderen door ,,Trusted Installer,,.

Aanbevolen berichten

Dag Wim,

Waanom je sommige mappen of bestanden niet zomaar kunt verwijderen, dat is omdat je in zo'n geval geen "eigenaar" bent van zo'n map of bestand, zelfs niet als Administrator. Dit zal met name het geval zijn bij besturingssysteem-mappen en -bestanden. De eigenaar is dan "TrustedInstaller".

Over welke bestanden heb je het hier die je zou willen verwijderen?

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Wim,

Waanom je sommige mappen of bestanden niet zomaar kunt verwijderen, dat is omdat je in zo'n geval geen "eigenaar" bent van zo'n map of bestand, zelfs niet als Administrator. Dit zal met name het geval zijn bij besturingssysteem-mappen en -bestanden. De eigenaar is dan "TrustedInstaller".

Over welke bestanden heb je het hier die je zou willen verwijderen?

hallo jion.bedankt voor snellen antwoord,de bestanden waar het om gaat zijn gedee van een per abuis geïnstalleerde oude W 7 en de programfiles hiervan ,welke staan op D partitie van de HDD.

Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is dit te verwijderen door elke map en elk bestand te veranderen door een "Take Ownership" uit te voeren.

Zie bijvoorbeeld:

Windows 7 – How to Delete Files Protected by TrustedInstaller

Maar ik vermoed dat zo'n Take Ownership procedure te omslachtig zal zijn.?

Het lijkt me eenvoudiger om die partitie dus gewoon te formatteren.

(Je bestanden die er op staan die je wel nog nodig hebt wel ff ergens anders zetten he) ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is dit te verwijderen door elke map en elk bestand te veranderen door een "Take Ownership" uit te voeren.

Zie bijvoorbeeld:

Windows 7 – How to Delete Files Protected by TrustedInstaller

Maar ik vermoed dat zo'n Take Ownership procedure te omslachtig zal zijn.?

Het lijkt me eenvoudiger om die partitie dus gewoon te formatteren.

(Je bestanden die er op staan die je wel nog nodig hebt wel ff ergens anders zetten he) ;-)

Prima antwoord,maar bij poging tot formatteren zegt windows ,,formateren kan geen doorgand vinden,, ook

de andere ,lastige oplossing,lukt mij niet. Ik heb de aanwijzingen afgedrukt en met het papier in de hand geprobeerd on bestanden of maken te verwijderen. geen succes,misschien heb je nog een truc voor me?

Toch heel hartelijk bedankt voor de moeite. Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag wim peters,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Dank voor je interrese,maar helaas is het probleem nog niet opgelost. Ik heb het misschien wel 50 keer,met de afgedrukte

instrukties voor mijn neus,geprobeerd met steeds het zelfde resultaat ,,verwijderen niet mogelijk zonder toestemming van trusted instaler enz.

Ik werd er moedeloos van en ben maar even gestopt,maar ga zeker weer proberen.

Vriendelijke Groet. Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.