Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Probleem : Ik heb het probleem dat mijn scherm durft uit te vallen wanneer ik mijn laptop verplaats.Mijn scherm staat wel nog onder spanning, alleen heb ik geen beeld. Ik moet dan opnieuw booten.

EDIT: Nu meegemaakt dat mijn scherm volledig uit is

Oorzaak (?) 1,5 maand geleden heb ik mijn laptop volledig uit elkaar gehaald omdat er een probleem was met mijn "Input power jack" ( dus waar je de stekker van je oplader in steekt ).

Nu vind ik het vreemd en zal ik waarschijnlijk wel iets gedaan hebben waardoor dit probleem ontstaan is, maar de symptomen vertonen zich nu pas.... (?) Kheb wel de koeling ook volledig van mijn grafische kaart genomen, en geen nieuwe koelpasta gebruikt is..is dit erg ? Want kheb de indruk dat wanneer mijn scherm uitvalt ik rond die plaats mijn laptop vast genomen heb.

Kheb mijn laptop opnieuw uit elkaar gehaald omdat ik dacht dat het om een slecht contact ging ofzo, maar zie daar niks aan.

Mijn ati radeon hd 2300 xp driver herinstalleerd. Maar denk dat dit niet veel zal uitmaken.

5zpd2r.jpg

iemand die weet wat die blauwe platte condensator links van nummer 19 juist doet ? Kheb gezien dat er een beentje afgebroken was, kheb het terug vast gesoldeerd.

EDIT2: Denk dat dit de cmos battery is

Iemand idee ?smilie.gif

ALvast bedankt !!!

Groeten

aangepast door Thibault
Geplaatst:

Kheb gisteren ook eens nieuwe koelpasta gebruikt, maar dat heeft ook niet geholpen, integendeel, kmoet al veel chance hebben dat mijn pc scherm het doet.

Ik denk dat ik mijn moederkaart even in de oven ga steken. Iemand tips hieromtrent ? :)

Alvast bedankt

Groeteb

Geplaatst:

In ieder geval goed dat je nieuwe koelpasta hebt aangebracht, hoeveel geheugen latjes worden er gebruikt.

Als het meerdere zijn dan probeer er eens één, lost dit niets op dan wissel je de latjes die je hebt zodat je steeds maar één latje op het moederbord hebt.

Slecht geheugen kan ook wel eens een oorzaak zijn dat je geen beeld krijgt.

In de oven steken zie ik wel eens bij grafische kaarten, maar een heel moederbord :hmmmm:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.