Ga naar inhoud

op zoek naar budget PC

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ben op zoek naar een desktop waar ik een jaar of 3-5 mee goed zal zijn. Ik heb niet veel vereisten, hij moet gewoon snel zijn in de banale zaken zoals tekstverwerking, powerpoints, ev. films/flash games en surfen. Gamen doe ik niet.

Ik zou het budget graag rond 400 euro houden. Ik heb zelf Office 2010 dus dat er maar een trialversie aangeboden wordt, boeit me niet.

Ik had deze gevonden online. Zijn deze ietwat degelijk voor wat ik nodig heb, en welke steekt er tussenuit?

MEDION® AKOYA® E2030 D (MD 8366)

ACER ASPIRE X1430-006 bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

ACER Aspire X1430-003 bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt.

En zou ik de upgrade naar windows 8 kopen, kost via de actie slechts €15 extra.. Wil voornamelijk voorkomen dat een te zwaar besturingssysteem op de computer staat, maar las dat dit systeem net sneller zou werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.