Ga naar inhoud

netwerk beveiligd


Aanbevolen berichten

ik heb mijn netwerk laten beveiligen maar elke keer ik mijn laptop sluit en terug open doe dan moet ik terug verbinding verbreken en terug verbinding maken want hij is verbonden met beperkte toegang zegt hij. dit is het eerste probleem en het tweede is mijn printer. Ik kan niet meer afdrukken sinds het netwerk werd beveiligd.

Ik werk met windows vista , laptop van HP pavillion en wifi printer van epson stylus photo PX710W

kan iemand me helpen met die 2 problemen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloze netwerk beheren

Ziet je daar meer dan 1 draadloos punt?

Zo ja, dan dit doen

Dubbelklik op de vreemde netwerk en vink uit: Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is

Alleen de draadloos punt dat je standaard wilt verbinnen dient aangevinkt te zijn.

Je dient bij de printer netwerksleutel in te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja met het draadloos netwerk is het gegaan, zeker al bedankt voor dit

voor de netwerkprinter gaat het nog altijd niet. ik heb de sleutel ingegeven en zelfs het blad afgeprint met de gegevens en alle instellingen bewaard, maar normaal brand een blauwe lamp vooraan op de printer die begint te knipperen als je iets afprint, de lamp brand zelfs niet meer maar ik weet nie als dit er iets mee te maken heeft. kan er nog ergens iets niet juist of ingesteld zijn??

alvast bedankt nogmaals

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloze netwerk beheren

Ziet je daar meer dan 1 draadloos punt?

Zo ja, dan dit doen

Dubbelklik op de vreemde netwerk en vink uit: Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is

Alleen de draadloos punt dat je standaard wilt verbinnen dient aangevinkt te zijn.

Je dient bij de printer netwerksleutel in te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee die staat er niet bij, en als ik klik op apparaat toevoegen, dan zoekt hij maar vind hem niet, zelfs al ligt hij aan. Druk ik op printer toevoegen als netwerkprinter, dan ga da ook niet

Dubbelklik op computer

Links zie je netwerk en klik daarop.

Zie je daar uw printer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk eerst eens mijn printer te herinstalleren want vind hem niet terug. de printer vind wel mijn netwerk maar als ik verbinding maak, dan kan ik toch niet afdrukken. ben eigenlijk niet echt op de hoogte, iuemand anders heeft dit voor me geinstalleerd vroeger. Hoe moet ik die printer herinstalleren, heb ik een cd nodig en hoe sluit ik dit een op die router voor draadloos netwerk, eerst met een kabel die ik dan weer moet verwijderen zeker?? pfff ben geen krak hierin he

Hebt je printer driver geïnstalleerd?

---------- Post toegevoegd om 10:29 ---------- Vorige post was om 10:27 ----------

blijkbaar nog niet opgelost, moet nog altijd verbreken en terug verbinding maken, amai mijn botten

ja met het draadloos netwerk is het gegaan, zeker al bedankt voor dit

voor de netwerkprinter gaat het nog altijd niet. ik heb de sleutel ingegeven en zelfs het blad afgeprint met de gegevens en alle instellingen bewaard, maar normaal brand een blauwe lamp vooraan op de printer die begint te knipperen als je iets afprint, de lamp brand zelfs niet meer maar ik weet nie als dit er iets mee te maken heeft. kan er nog ergens iets niet juist of ingesteld zijn??

alvast bedankt nogmaals

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.