Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In iTunes heb ik 4 MP3 bestanden toegevoegd aan een bibliotheek.

Hoe krijg ik deze op de iPhone zonder de reeds bestaande bestanden te verwijderen?

Ik ben een totale analfabeet wat iTunes betreft. Ik heb maar wat geprobeerd.

Vanwege de melding dat alles verwijderd kan worden durf ik niet verder te gaan.

post-21939-1417704934,4181_thumb.jpg

post-21939-1417704934,3865_thumb.jpg

Gast antichrist
Geplaatst:

Beste M. Franken,

deze melding betekent dat je al eens muziek/spelletjes/e.d. op je iPhone hebt gezet op een andere PC.

Je moet je iPhone in die PC inpluggen om je muziek/e.d. op je iPhone te zetten zonder je muziek te wissen.

Ik ben niet zeker als je muziek syncroniseert, dat dan ook je spelletjes weg zijn, bij een iPod Touch is dit NIET zo.

Mvg,

Laurens

Geplaatst:

Ja dat klopt Laurens. Op die andere PC (van mijn partner) wil iTunes echter niet meer synchroniseren. Toen heb ik op mijn PC iTunes geïnstalleerd en ingelogd met het account van mijn partner. Na de eerste synchronisatie stonden dus zijn bestanden op mijn PC. Het gaat niet om spelletjes, enkel om muziek. Of liever gezegd om audioboeken in de vorm van mp3 bestanden. En het gaat om toevoegen en niet om het vervangen van het een naar het ander. Met mijn Samsung heb ik gewoon de keuze "muziek toevoegen". Met het programma KIES, of gewoon kopieëren via windows verkenner. Is dat bij iTunes/iPhone niet mogelijk?

vr.gr. Marij

• 4 maanden later...
Gast antichrist
Geplaatst:

Dit is niet mogelijk. U kan geen muziek van uw iPod/iPhone halen, ondanks dat ik wel eens gehoort heb van zo'n manier, dat je via je schijfhulpprogramma in de ipod zelf ging kijken. Ik dacht wel dat dit de bestandsnamen niet goed zou weergeven etc...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.