Ga naar inhoud

Publisher 2007

dixy

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik gebruik Windows 7 - 32 bits - SP 2 - Explorer 9

Ik zie hier niet veel onderwerpen over Publisher. Ofwel gaat alles goed, zoveel te beter ofwel stel ik mijn vraag in een verkeerde rubriek. Mijn Publisher is nochtans een onderdeel van het Office pakket.

Nu terzake: Met mijn Publisher 2007 heb ik een plan gemaakt op A4. Een plan bestaande uit lijnen, tekst en afmetingen. Als ik het afdrukvoorbeeld bekijk, staat alles er op wat er moet opstaan.

Ik gebruik een printer HP psc 1210 om dit plan af te drukken en wat zie ik: enkel de tekst staat op het blad, GEEN LIJNEN.

Dit probleem heb ik sedert ik een upgrade heb gedaan van Vista naar Windows 7.

Kan mij iemand helpen a.u.b.

Dixy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een zuivere installatie gedaan van Windows 7?

Met andere woorden heb je Office opnieuw geïnstalleerd?

Misschien staat je instelling zodanig dat de lijnen niet mee afgedrukt worden.

Maar het is moeilijk om zo een antwoord te geven op je vraag.

Je kan vertrekken van een sjabloon of heb je de lijnen manueel aangebracht, via welke functie?

Het is het voor jouw mogelijk om het bestand in bijlage te plaatsen in een volgend bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte, ik veronderstel dat ik een zuivere installatie heb gedaan, ik ben in het bezit van een aangekochte CD.

Ik kon kiezen uit een upgrade van Vista naar Windows 7 of een aangepaste installatie. In het eerste geval moest ik een backup doen om mijn bestanden terug te kunnen zetten en in het tweede geval was ik al mijn bestanden kwijt. Ik kon door problemen en beschadigingen van mijn C: geen backup maken en kon ik Windows Live Mail 2011 niet meer oproepen. Ik had geen andere keuze of een aangepaste installatie te volgen. Ik heb systhematisch alles gevolgd en uitgevoerd wat het programma mij vroeg. Vroeger had ik Vista en heb ik Publisher afzonder moeten installeren omdat dit niet in het Officepakket begrepen was. Nu met Windows 7 zit het wel in het pakket.

Vandaag heb ik vastgesteld dat de ingebouwde microfoon van de laptop niet meer werkte bij het gebruik van Skype. Ik heb de sounddriver moeten opzoeken bij Toshiba en dit probleem is ook van de baan.

Wat het bestand betreft in Publisher, ik heb een blanco pagina genomen en alles manueel er op getekend. Ik kijk altijd eerst naar een afdrukvoorbeeld en alles stond er perfect op. Enkel bij het afdrukken werd alleen de tekst geprint.

Ik zal nu proberen het Publisherbestand bij te voegen. Ik krijg melding van een invalid file in het venster upload manager, het publisherbestand heeft een grootte van 78.5 KB.

Dank voor uw reactie.

Dixy

Je kan vertrekken van een sjabloon of heb je de lijnen manueel aangebracht, via welke functie?

Het is het voor jouw mogelijk om het bestand in bijlage te plaatsen in een volgend bericht?

aangepast door dixy
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je ook bovenstaande vragen beantwoorden. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag dixy,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor uw bezorgdheid, maar mijn probleem is nog niet opgelost. Word bestanden worden normaal uitgeprint maar ik heb nog steeds problemen met Publisher bestanden. Ik heb al andere drivers geïnstalleerd maar dit helpt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-25049-1417704946,5988_thumb.jpg

Ik ben blij met uw uitleg. Heb deze weg gevolgd maar een Publisher bestand kan ik niet toevoegen aan dit bericht.

Zie bijlage Printscreen. Moet ik het Publisher bestand opslaan als een Word bestand en eens proberen toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.