Ga naar inhoud

Publisher 2007

dixy

Aanbevolen berichten

Ik heb het probleem gevonden.

Bij de instellingen staat dat de lijn van je kader geen kleur heeft.

post-23245-1417704947,7111_thumb.png

Selecteer je kader door op de lijn te klikken.

post-23245-1417704947,7514_thumb.png

Klik er dan met de rechtermuisknop op en kies in het volgende menu tekstvak opmaken.

post-23245-1417704947,7904_thumb.png

Pas de kleur aan en zet eventueel een vinkje bij " instellingen toepassen op nieuwe tekstvakken".

post-23245-1417704947,8248_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-25049-1417704947,9357_thumb.jpg

Ik heb uw richtlijnen gevolgd maar kom nog steeds tot hetzelfde resultaat. De lijnen van de tekstvakken mogen niet zichtbaar zijn. Enkel de lijnen zoals je ze ziet op de bijlage printscreen (een prtsc van het Publisher afdrukvoorbeeld). Deze lijnen tekenen een multiplexplaat van 2.44m op 1.22 m. Uit één helft moet ik de afzonderlijke platen zagen (dik omlijnd). Teksten en afmetingen mogen dus niet omlijnd zijn. Het ingescande voorbeeld welke ik er heb bijgevoegd, is het blad welke uit mijn printer rolt. Dus nog steeds geen lijnen te zien. Ook al geeft lijnopmaak de zwarte kleur weer zoals in het afdrukvoorbeeld. Ik krab dus nog steeds in mijn haar.

Alvast bedankt voor de ondersteuning.

post-25049-1417704947,8691_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het afdrukvoorbeeld bekijk, staat alles er op wat er moet opstaan.

Ik gebruik een printer HP psc 1210 om dit plan af te drukken en wat zie ik: enkel de tekst staat op het blad, GEEN LIJNEN.

Ik kijk altijd eerst naar een afdrukvoorbeeld en alles stond er perfect op. Enkel bij het afdrukken werd alleen de tekst geprint.

[ATTACH=CONFIG]19120[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19121[/ATTACH]

De lijnen van de tekstvakken mogen niet zichtbaar zijn. Enkel de lijnen zoals je ze ziet op de bijlage printscreen (een prtsc van het Publisher afdrukvoorbeeld). Deze lijnen tekenen een multiplexplaat van 2.44m op 1.22 m. Uit één helft moet ik de afzonderlijke platen zagen (dik omlijnd). Teksten en afmetingen mogen dus niet omlijnd zijn. Het ingescande voorbeeld welke ik er heb bijgevoegd, is het blad welke uit mijn printer rolt. Dus nog steeds geen lijnen te zien. Ook al geeft lijnopmaak de zwarte kleur weer zoals in het afdrukvoorbeeld. Ik krab dus nog steeds in mijn haar.

Alvast bedankt voor de ondersteuning.

ik kan even niet meer volgen:

In je vorige berichten moesten de lijnen zichtbaar zijn.

Nu haal je aan dat de lijnen van de tekstvakken NIET zichtbaar mogen zijn. :hmmmm:

Als afbeelding rechts, een printscreen van je publisher datgene is zoals je wil uitprinten dus blauwe lijnen rond je 6 vakken dan ik je zeggen dat het bij mij wel lukt.

Kijk dan de printerinstellingen eens na en ook via bestand-> opties-> afdrukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie, ik bedoelde het goed door te zeggen dat ik enkel de tekst zag en geen lijnen. Inderdaad daar bedoel ik niet mee de lijnen van een tekstvak, maar de lijnen van mijn plan (de lijnen van de multiplexplaat en de andere 6 platen welke ik moest zagen).

Sorry als je mij verkeerd hebt begrepen. Dat teksten en afmetingen omkaderd zouden worden, is in dit plan niet gebruikelijk.

Het is natuurlijk niet gemakkelijk te weten wat een ander verlangd of denkt. Ik zal nogmaals mijn instellingen bekijken. Ik heb toch het een en 't ander geleerd van u, waarvoor mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.